
Bliv administrativ medarbejder inden for HR i dit sabbatår og få eftertragtet erfaring
Har du et sabbatår, som du har lyst til at bruge på at lære nyt og hjælpe os med at løfte det administrative niveau i vores HR-afdeling, mens en af vores kolleger er på barselsorlov? Så venter dig her en tidsbegrænset stilling på ni måneder, som både giver dig praktisk erfaring med forskellige administrative opgaver og eftertragtet viden om HR-arbejdet i en større organisation.
I Sparekassen Kronjyllands HR-afdeling har vi travlt med at løse mange forskellige administrative og koordineringsmæssige opgaver inden for blandt andet support, rekruttering og uddannelse. Nogle af disse opgaver har vi brug for din hjælp til at løse – både internt i HR, men også på tværs af organisationen.
Du kommer til at hjælpe med administrative opgaver inden for:
- Support
- Uddannelse
- Kurser
- Onboarding
- Rekruttering
- Databehandling
- Diverse ad hoc opgaver inden for HR
Vi er især på udkig efter dig der:
- Kan arbejde selvstændigt og har en systematisk tilgang til opgaverne
- Er nysgerrig, proaktiv og tør stille spørgsmål – du rækker naturligt ud efter hjælp
- Har en god forståelse for mennesker og forretning
- Er i stand til at håndtere fortrolige oplysninger
- Er omhyggelig og har styr på detaljen – også når det går stærkt
- Har et højt servicegen og et godt humør
- Er god til at formulere dig især på skrift, mens også i tale
- Er struktureret og effektiv i din måde at arbejde på. Du bliver motiveret af en kombination af rutineopgaver og mere ad hoc prægede opgaver, som kræver, at du kan omstille dig
Udover at du får en alsidig hverdag med et miks af spændende administrative og koordineringsmæssige opgaver, kan du se frem til at få et unikt indblik i arbejdet i en HR-afdeling i et større pengeinstitut med cirka 900 medarbejdere.
Du bliver en del af et stærkt team
Du får base på vores hovedkontor i Randers, hvor du får hjælpsomme kolleger omkring dig, dejlig frokostordning og udsigt over Randers Fjord. Arbejdet foregår i HR-afdelingens åbne kontormiljø, hvor vi i fællesskab kan løse opgaverne og sparre med hinanden.
Du bliver en del af vores HR Support-team, som består af syv gode kollegaer, som tager vare på maskinrummet bag de gode medarbejderoplevelser i Sparekassen Kronjylland. Ud over HR Support, kommer du også til at have et tæt samarbejde med vores team af HR-partnere, som blandt andet arbejder med rekruttering, ledersparring og personaleforhold.
Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi brænder for at yde en god service for hele organisationen. Vi har et godt socialt sammenhold i afdelingen og er gode til at sparre med hinanden i det daglige arbejde.
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.