Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Erhvervsmedarbejder til Erhvervsservice

Kan du skabe de bedste kundeoplevelser for vores erhvervskunder i Jylland og på Fyn? Har du et stærkt servicegen og en stor viden på erhvervsområdet? Så er du måske den erhvervsmedarbejder, vi leder efter til vores team, Erhvervsservice.

Sparekassen Kronjylland vækster og vi har de seneste år åbnet flere nye afdelinger, herunder senest i Hillerød og Vejle. Den succes bliver du en del af, når du skal understøtte væksten på erhvervssiden. Der venter dig en alsidig og spændende hverdag, da du ikke blot samarbejder med én bestemt afdeling, men flere afdelinger.

Du kan glæde dig til at:

  • Stå for produktions- og serviceopgaver afdelingernes erhvervskunder. Det kommer du til i tæt samarbejde med de øvrige 16 erhvervsmedarbejdere i Erhvervsservice
  • Være i kontakt med kunderne – ikke mindst på mail og telefon
  • Bringe din faglighed i spil, når du samarbejder med afdelingernes erhvervsteams
  • Deltage i diverse administrationsopgaver og intern support
  • Bidrage til, at Sparekassen Kronjylland fortsat har nogle af Danmarks mest tilfredse erhvervskunder 

Derfor skal du søge jobbet:

I jobbet får du eftertragtet specialistviden og får en vigtig opgave i at give vores erhvervskunder service af høj kvalitet. Du får faglige udfordringer og direkte indflydelse på, at vi hver dag skaber gode kundeoplevelser. Succes skaber vi sammen som et hold, så du kan glæde dig til at blive en del af et ambitiøst team med en stærk holdånd i en værdibaseret Sparekasse.

I afdelingen vægter vi trivsel og arbejdsglæde højt. Det betyder blandt andet, at det er vigtigt for os, at vi har det sjovt sammen, mens vi skaber resultater – og at vi er gode til at sparre med hinanden. Vi har højt til loftet, kort til toppen og praktiserer korte beslutningsveje.

Du får rig mulighed for at præge udviklingen i Erhvervsservice, som er på en udviklingsrejse med at standardisere og professionalisere vores erhvervsservice og -support. Der venter dig en hverdag med stor grad af frihed og ansvar. Det gælder også din tilrettelæggelse af arbejdstid, så balancen mellem dit arbejds-, familie- og fritidsliv harmonerer.

Din værktøjskasse:

Det er afgørende, at du er bankuddannet og har et godt kendskab til processerne bag de finansielle produkter, ligesom du har erfaring med dokumentproduktion på erhvervsområdet. Du sidder måske allerede i en tilsvarende stilling, men kan eksempelvis også have erfaring som erhvervsrådgiver, assisterende erhvervsrådgiver eller lignende.

Det er vigtigt, at du har lyst til at samarbejde med kunder og kolleger og trives med en stor berøringsflade. Vi forventer, at du er serviceminded, kvalitetsbevidst, engageret, har et godt overblik og er fleksibel i din erhvervssupport.

Derudover må du meget gerne være initiativrig, proaktiv og bidrage med nye idéer og forslag, der kan udvikle os selv, afdelingen og forretningen. 

Det kan du også glæde dig til:

Stillingen er med udgangspunkt på vores lokation på Frankrigsvej i Hammel, som er et hus fuld af specialister med fokus på support, produktion, drift, administration og kundeservice - her får du over 90 engagerede kolleger og sparringspartnere under samme tag.

Du bliver en del af en sund sparekasse, der oplever vækst og fremgang og åbner flere nye afdelinger. I en nyere analyse fra Voxmeter har de danske privatkunder kåret os til at have Danmarks bedste rådgivere, ligesom vi ifølge den seneste EPSI-måling har landets mest tilfredse privatkunder

Du kan se frem til fleksible rammer for din arbejdsdag, så dit arbejds-, familie- og fritidsliv harmonerer.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.