Læs også

Pas på falske links og svindel

Investering

Nye afviklingsregler på værdipapirer i USA og Canada

27. og 28. maj 2024 træder nye afviklingsregler i kraft i henholdsvis Canada og USA i forbindelse med værdipapirhandel. For begge lande går antal af afviklingsdage for værdipapirer fra 2 til 1 dag.

Få rabat på dyre- og forlystelsesparker

Nyheder

Oplevelser med rabat

Er familien på udkig efter store oplevelser? Som kunde hos os kan du få rabat på en række forlystelses- og dyreparker over hele landet. Du kan købe billetter med rabat til hele familien.

Tjek dit Totalkreditlån direkte i net- og mobilbank

Bolig

Beregn dit Totalkreditlån nemt i net- og mobilbank

Nu kan du tjekke dit Totalkredit og lave nyere beregninger direkte i net- og mobilbank

Unge raadgivning

Konti

Rentestigninger på indlån

Vi har sat renten op på en række indlånskonti for børn og unge. Det samme har vi på Garant Opsparing for SparKron Garanter.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør