Vil du være en del af

et stærkt fællesskab?

Se ledige jobs
Vil du være en del af Danmarks bedste arbejdsplads?

Vores medarbejderløfter

Ligesom vi har et stort ansvar over for vores kunder, har vi det også over for vores medarbejdere. Derfor har vi udarbejdet fire løfter til vores medarbejdere, så de ved, hvad de kan forvente af os som arbejdsplads.

Du udvikler dig både som menneske og medarbejder – både i dagligdagen og via attraktive karriere- og uddannelsesmuligheder.

Overenskomst

Vores medarbejdere i tal
900 medarbejdere fordelt over Danmark
Vi bruger flere ressourcer end gennemsnittet i sektoren på at udvikle og videreuddanne vores medarbejdere

Vi er en garantsparekasse. Derfor er der ingen aktionærer, der skal have del i vores overskud. Det giver os større frihed, og den bruger vi blandt andet til at gøre en forskel i lokalsamfundene.

Mere end 750 medarbejdere fordelt over Danmark
Vi hjælper hver dag 180.000 kunder

Vi er ambitiøse

Vi er af den overbevisning, at glade medarbejdere er en forudsætning for glade kunder. Vi går derfor meget op i at være en god arbejdsplads, man som medarbejder er stolt af.

Læs mere om os

Medarbejderne siger: 

100 %

"Som ny på arbejdspladsen føler man sig velkommen"

99 %

"Ledelsen er ærlig og etisk korrekt i sin forretningsmåde"  

98 %

"Alt taget i betragtning synes jeg, det er et rigtigt godt sted at arbejde"

Vores værdier

Imødekommende

Vi er lyttende, anerkendende og respektfulde i vores møde med andre mennesker og styrker derved relationen.
Kompetent

Vi sikrer høj kvalitet ved at være dygtige, og gøre os umage, med høje sociale og faglige kompetencer.
Kundefokuseret

Gennem vores adfærd lever vi op til vores kundeløfter: Du får økonomisk tryghed, du får hurtig svar, du får flere muligheder, du hører fra os, og du får nemt fat i os.
Ordentlig

Vi er troværdige, fordi vi altid opfører os ordentligt og efterlever høje etiske standarder både for vores arbejde og i vores relationer til andre.

Bliv en af vores mange unge

Sådan er forløbet, når du søger job hos os

I Sparekassen Kronjylland tror vi på, at gennemsigtighed i vores ansøgningsforløb er med til at skabe tryghed hos vores kandidater. Derfor giver vi dig indsigt i vores ansøgningsforløb på denne side – og linker til forløbet i hvert jobopslag.

Ofte stillede spørgsmål, når kandidater søger job:

Hvordan ved jeg, at I har modtaget mit CV?

Når vi har modtaget dit CV, modtager du en kvitteringsmail fra os. Har du ikke modtaget en mail 10 minutter efter, du har uploadet dit CV, så tjek din mailboks for uønsket post. 
Hvis du heller ikke her finder en mail fra os, så kontakt den relevante HR-partner for jobbet.

Hvornår kan jeg forvente at høre mere?

Det afhænger af, om du søger en stilling, hvor ansøgningsfristen er en fast dato eller er angivet som ’snarest muligt”. Er der angivet en ansøgningsfrist, hører du fra os senest 14 dage efter, at fristen er udløbet. Er der ingen ansøgningsfrist, kan du forvente at høre fra os inden længe. 

Når du hører fra os, modtager du enten et afslag med en begrundelse for, hvorfor du ikke er gået videre, eller også modtager du en mail med en invitation til et inspirationsmøde.

Kom godt fra start

Vi gør meget ud af at byde vores nye kolleger velkomne. Derfor modtager alle nyansatte en plan for sine første 100 dage. Vi holder også onboarding dage, hvor du hører meget mere om vores værdier og strategi, og hvor du får rig lejlighed til at stille spørgsmål og til at møde vores HR-partnere.

Vi mener, at det er vores ansvar at få dig sat godt ind i virksomheden så hurtigt som muligt. I videoen kan du høre mere om vores onboarding-forløb.

@SparekassenKronjylland