Læs også

Garant-millionen støtter det lokale liv

Garant-millionen

Garant-millionen sætter fokus på det lokale liv

I en mere og mere globaliseret og digital verden er initiativer, der bringer mennesker sammen lokalt, vigtigere end nogensinde.
Sparekassen Kronjylland er altid en aktiv del af de lokalsamfund, som vi har afdelinger i. Med temaet ”Det lokale liv” ønsker vi at støtte tiltag, der får mennesker til at mødes, skabe sammenhold og føle ejerskab over deres nærmiljø.

Nyheder

Sådan får du mest ud af dine penge til Black Friday - og undgår svindel

Se vores bud på, hvordan du både får mest ud af dine penge i tilbudsugerne omkring Black Friday og undgår falske webshops - og samtidig får tænkt både klima og lokale butikker med i regnestykket.

Forskudsopgørelse

Nyheder

Klar til forskudsopgørelsen?

Er der tjek på dine fradrag og din skat for 2025? Tjek din forskudsopgørelse og undgå skattesmæk! Se her, hvad du særligt skal holde øje med.

Klaus Skjødt

Nyheder

Sparekassen Kronjylland er landets mest socialt ansvarlige bank

På social ansvarlighed og ansvarlig ledelse er Sparekassen helt i top i kundernes vurdering, viser ny undersøgelse fra EPSI Rating Danmark.
EPSI Rating Danmark har netop offentliggjort deres Bæredygtighedsrapport for finanssektoren, og her er Sparekassen Kronjylland helt i top, når kunderne skal vurdere social ansvarlighed og ansvarlig ledelse.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør