Læs også

Om Sparekassen

Årsregnskab 2024

Sparekassens årsregnskab for 2024 viser, at vi er vokset med næsten 7.000 kunder. Vi bygger dermed videre på de seneste års vækst. I 2024 kunne analysebureauet EPSI også slå fast, at vi har Danmarks mest tilfredse kunder både blandt private og erhverv.

Kvinder i fodbold er en organisation, der vil være med til at sikre piger og kvinder bedre adgang til og i fodboldens verden.

Partnerskab

Sparekassen støtter Kvinder i Fodbold

Forening Kvinder i Fodbold har indgået samarbejde med Sparekassen Kronjylland, der vil være med til at sikre piger og kvinder bedre adgang til og i fodboldens verden.

Toldkrig - hvad er status?

Cheføkonom

Told - hvad er op og ned?

Donald Trump er begyndt at sætte handling bag sine toldtrusler og -planer. Hvad er konsekvenserne for Europa? Og for USA selv? Og hvordan er det gået USA ved tidligere told-indførsler?

Gratis arrangement

Fra boligdrøm til boligkøb

Kom med til arrangementet ”Fra boligdrøm til boligkøb” og mød Sara Lygum, kendt fra 3xBeliggenhed, og få hendes bedste tips til at navigere i boligmarkedet. Sammen med eksperter fra Sparekassen Kronjylland og Gjensidige hjælper hun dig til en tryg og sikker proces. Arrangementet holdes fem steder i landet og er gratis - og du behøver ikke at være kunde i Sparekassen Kronjylland for at deltage.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør