Er du vores nye kollega?

Stærkt fællesskab og spændende privatkunder i Hadsten med en vis kompleksitet – er det lige dig?

Vil du have din egen portefølje af spændende privatkunder, som du skal rådgive, opbygge stærke relationer til og give økonomisk tryghed? Så er du måske væres nye kunderådgiver i Hadsten.

Der venter dig en portefølje med en vis kompleksitet, så det er vigtigt, at du har stor erfaring med at rådgive privatkunder og selvstændigt mestrer hele privatdelen. Da der også er plads til udvikling i porteføljen, har du mulighed for til en vis grad at præge den fremtidige sammensætning og dermed skrue lidt op eller ned for kompleksitet og for fagområder som bolig, investering og pension. Derudover har du indflydelse på, i hvor høj grad du selv er opsøgende på nye kunder eller ønsker at fokusere på at pleje og udvide forretningen i porteføljen. På flere områder kan du dermed selv være med til at forme det job, du trives allerbedst i.

 

Stærkt fællesskab

Du kan glæde dig til at blive en del af et inspirerende fagligt miljø i en moderne afdeling med både privat og erhverv under samme tag. Vi er et godt miks af både garvede og yngre rådgivere – det skaber en fed dynamik og et inspirerende fagligt miljø, hvor vi praktiserer hyppig faglig sparring. Vi er 13 kolleger i en afdeling med udpræget holdånd. Det betyder blandt andet, at vi har stor lyst til at hjælpe hinanden og udvikle os sammen som afdeling. Vi har det sjovt sammen og interesserer os for hinanden, mens vi skaber resultater og gode kundeoplevelser som et hold. Sammen med os får du derfor rig mulighed for både at holde vildt hyggelige sociale arrangementer og for at udvikle dig personligt, fagligt i rollen som rådgiver.

Da vi er en stor afdeling, er vi så heldige, at vi også kan prioritere den enkelte medarbejders fleksibilitet i hverdagen højt, så der er balance mellem arbejde og privatlivet.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage har du taget ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes, fordi:

  • Du har gennemgået vores onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i teamet at kende og deltaget i sammøder og sparring. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er du allerede ved at tage vores koncepter til dig og benytter dem i dine kundemøder.

  • Dine kolleger har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du i forvejen er stærk på privatområdet og har flere års erfaring med at rådgive privatkunder – måske også de mere komplekse.

  • Du kan snakke med forskellige kundetyper og formår at tale drømme og planer med dem. Du trives med den tætte kontakt til dine kunder, når du skræddersyr løsninger til dem og giver dem et godt økonomisk overblik.

  • Du deltager aktivt i afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø. Som holdspiller bidrager du naturligt med din faglighed, erfaring og gode idéer til, hvordan vi sammen kan blive endnu bedre.

Efter et år er du blevet en stærk sparringspartner for kolleger og kunder, og du bidrager til afdelingens høje kundetilfredshed. Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:

  • Du er stærk på privatområdet og rådgiver og udfordrer selvstændigt dine kunder, som du nu har opbygget solide relationer til. Du har opnået kundernes tillid ved at udleve Sparekassens kundeløfter, og fordi du i din rådgivning udviser stor faglig indsigt, drives af at se muligheder og kommer hele vejen rundt om kundernes privatøkonomi.

  • Kundetilfredshed står øverst på din dagsorden. Du er proaktiv og tilgængelig og kontakter gerne kunderne uopfordret. Kunderne i din portefølje føler sig godt serviceret.

  • Du er stolt af vores afdeling i Hadsten og bidrager til vores synlighed og gode omdømme. Det gør du blandt andet ved at bidrage ved forskellige aktiviteter og ved at interessere dig for de muligheder, der ligger i vores markedsområde.

  • Du er en dygtig holdspiller, der bidrager til fællesskabet med faglighed og godt samarbejde.

Vi bakker selvfølgelig op om din succes i jobbet med rig mulighed for sparring, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser.

Du bliver en del af landets 10. største pengeinstitut, hvor der venter dig mere end 900 kolleger. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger, og ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har vi landets mest tilfredse bankkunder - både private og erhverv.

Vi er en stor organisation med mange forskellige jobmuligheder. Får du på den lange bane helt nye interesser, har vi derfor også gode muligheder for at støtte op om dem.

Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Så kom og gør en forskel for kunderne sammen med os!

 

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Tårnhøj jobtilfredshed

Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.

Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.

Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder. 

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.