Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Kunderådgiver til Kongens Nytorv

Vil du gøre en forskel for privatkunderne i en nyere afdeling, hvor vi oplever tilgang af kunder? Og har du samtidig en stor lyst til at opsøge og tiltrække flere nye kunder? Det har du mulighed for i vores afdeling på Kongens Nytorv, hvor vi sammen med dig ønsker at skrue endnu mere op for vores privatrådgivning.
Vi tilbyder dig et job med udvikling, ambitioner, attraktive produkter til kunderne, gode værktøjer til din hverdag og adgang til løbende efteruddannelse. Du kan selv være med til at påvirke jobbets indhold - alt efter dine kompetencer og ønsker. Du har dermed indflydelse både på kompleksiteten i din portefølje og på, om den også skal indeholde erhvervskunder.

I jobbet skal du:

  • Bidrage til den meget høje kundetilfredshed blandt vores privatkunder
  • Udleve din begejstring for at rådgive og udfordre privatkunderne inden for alt fra bolig til pension og investering
  • Være opsøgende på nye spændende kunder, du kan udbygge din portefølje med
  • Være i tæt kontakt med kunderne og hver dag skabe gode kundeoplevelser
  • Indgå i et højt fagligt sparringsmiljø med 13 kolleger i en nyere afdeling med højt til loftet, korte beslutningsveje og en fantastisk stemning. Succes skaber vi sammen som et hold

Vil du med på holdet, er det vigtigt, at du:

  • Er god til mennesker og fagligt stærk på privatområdet
  • Kan skabe stærke og langvarige relationer med kunderne og er bevidst om kundernes behov for hastighed, kvalitet og opmærksomhed
  • Er opsøgende på nye kunder og formår at bringe dit eget netværk i spil. Med din udadvendte og tillidsvækkende facon er det let for dig at komme i dialog med alle slags kunder
  • Har et godt drive og en positiv tilgang til opgaver, kunder og kolleger
  • Er initiativrig og bidrager med nye idéer og forslag, der kan udvikle os selv, afdelingen og forretningerne

Vi forestiller os, at du har nogle års succesfuld erfaring med at rådgive og opsøge privatkunder – men det kan også være, at du er ny i faget med en stor interesse for at lære mere – i så fald er vi klar med oplæring. Det afgørende er, at du har lyst til hver dag at gøre en positiv forskel for privatkunderne. Har du lyst til også at rådgive virksomhedsejere, er der også mulighed for det. På den måde kan du selv være med til at forme jobbet.

Derfor skal du søge jobbet

Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du både skal give privatkunderne en grundig rådgivning og opsøge nye kunder i et spændende markedsområde omkring Kongens Nytorv – alt imens du er med til at påvirke afdeling videre retning og succes.

Du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt, og du bliver en del af en afdeling med ambitiøse kolleger. Vi har det sjovt sammen og går op i at have et godt arbejdsmiljø, mens vi skaber forretninger og gode kundeoplevelser.

Du bliver samtidig en del af en sparekasse, der lægger stor vægt på den personlige relation og på, at kunderne har en personlig rådgiver, de nemt kan ringe direkte til. Dette er med til at give os høje tilfredshedsmålinger fra privatkunderne. I en nyere analyse fra Voxmeter har de danske privatkunder således kåret Sparekassen Kronjylland til at have Danmarks bedste rådgivere, ligesom vi ifølge den seneste EPSI-måling har landets mest tilfredse privatkunder. De flotte resultater forpligter, og vi glæder os til at fortsætte det gode arbejde sammen med dig.

Danmarks bedste bankrådgivere

Vi har Danmarks bedste bankrådgivere

Det slår en ny undersøgelse fast, hvor analyseinstituttet Voxmeter har spurgt de danske privatkunder, hvor tilfredse de er med deres bankrådgiver. 

Læs mere

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.