Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Kunderådgiver til Hadsten

Her er drømmejobbet til dig, der brænder for at rådgive en etableret portefølje af privatkunder, hvor du samtidig kan se nye muligheder og skabe gode løsninger i fællesskab med kunderne.

Vi har fuld fokus på den gode kundeoplevelse og den økonomiske tryghed, du som rådgiver skal kunne give dine kunder, uanset om det er ved fysisk møde i afdelingen eller via web.

Som vores nye kollega kan du give kunderne økonomisk tryghed, da du har dine kompetencer på plads, og da du får stor opbakning og mulighed for at sparre med både kolleger og ledelse i afdelingen. Du vil nemlig blive en del af en arbejdsplads med en forretningsorienteret familiekultur, der betyder, at vi behandler hinanden ordentligt og med respekt. Vi er team-orienterede og sætter derfor målsætninger og succeskriterier på team- og afdelingsniveau og glædes over hinandens succeser og indsatser.

I Hadsten afdeling er vi en stor afdeling med godt humør og højt til loftet. Du får plads til at være et helt menneske med balance mellem arbejde og fritid. Derfor tilbyder vi fleksible rammer i din ansættelse og i dagligdagen.

I Sparekassen er det vigtigt for os, at vores kompetencer til stadighed matcher kundernes forventninger. Har du ønsker om at dygtiggøre dig som fagansvarlig for et område i Hadsten afdeling, er der også stor mulighed for det. Sidder du med ønsker om at dygtiggøre dig inden for erhvervsområdet, kan vi også matche porteføljen med det.

Vil du være vores nye rådgiver, er det afgørende, at du har din finansielle uddannelse og erfaring på plads. ligesom du kan se dig selv som en vigtig spiller på holdet i Hadsten. Du motiveres af vores kultur, vores ambitioner og vores fokus på gode kundeoplevelser.

Ansvar og udfordringer på Danmarks bedste arbejdsplads

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen. Det er med til at give os medarbejdere, der trives og er glade for at gå på arbejde. Vi er således tre gange i træk blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work.

Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.