Styr din saldo og beskeder fra Sparekassen med sms eller mail

Tilmeld dig Beskedservice - så kan du få en sms eller mail, når lønnen går ind, hvis der er mindre end for eksempel 1.000 kroner på kontoen, hvis du kommer til at lave overtræk, eller Sparekassen sender dig beskeder via netbank.

Du kan modtage besked, i de situationer du ønsker, og du kan ændre eller slette din beskedaftale eller se detaljerne for den i din netbank. Du kan for eksempel vælge at få en mail eller sms med oplysninger om:

  • Besked om, at Sparekassen har sendt dig en besked via din netbank
  • Saldo (fx hver den 1. i måneden)
  • Saldo under et selvvalgt beløb - fx under 1.000 kroner
  • Udbetalinger eller indbetalinger større end fx 5.000 kroner
  • Besked om ubetalte elektroniske indbetalingskort
  • Besked om betalinger, som ikke er gennemført 

Du kan tilmelde dig Beskedservice i netbank. Hvis du ikke har netbank, kan du bestille netbank hos din rådgiver.

Spørgsmål og svar om Beskedservice

Hvordan tilmelder jeg mig Beskedservice - eller ændrer mine ønsker?

Det gør du nemt i netbank. Vi har lavet en trin-for-trin vejledning - den finder du under Netbank her.

Har du ikke netbank, kan du få din kunderådgiver til at oprette en netbankaftale til dig.

Hvad er prisen for at benytte Beskedservice?

Beskeder vedrørende overførsler eller saldo på din konto koster 1 krone pr. mail eller SMS.
Sms eller mail om, at du har modtaget en besked i din netbank, er gratis at modtage.

Kan jeg afmelde Beskedservice?

Du kan til enhver tid afmelde Beskedservice, hvis du ønsker det.

Hvor tit kan jeg modtage besked i Beskedservice?

Du vælger selv, hvor tit du ønsker at modtage beskeder i Beskedservice. Du kan for eksempel vælge daglig besked eller en gang om måneden.

Hvordan modtager jeg beskeder i Beskedservice?

I netbank vælger du, om du vil modtage besked via mail eller SMS.

Læs også

Repræsentantskabsvalg 2024

Nu kan vores garanter stemme til repræsentantskabsvalget 2024

Det betyder at de har direkte indflydelse på Sparekassens fremtid. Som garantsparekasse er Sparekassen Kronjylland nemlig selvejende. Det betyder, at ingen aktionærer står og kræver et stort overskud, så de kan få udbytte. Til gengæld er vi gennem demokratiske valg styret af kunderne. Det giver os mulighed for at tænke langsigtet til glæde for både kunder, medarbejdere og samfundet.

Garant-millionen støtter det lokale liv

Garant-millionen

Garant-millionen sætter fokus på det lokale liv

I en mere og mere globaliseret og digital verden er initiativer, der bringer mennesker sammen lokalt, vigtigere end nogensinde.
Sparekassen Kronjylland er altid en aktiv del af de lokalsamfund, som vi har afdelinger i. Med temaet ”Det lokale liv” ønsker vi at støtte tiltag, der får mennesker til at mødes, skabe sammenhold og føle ejerskab over deres nærmiljø.

Kombiner en mere klimavenlig livsstil med en bedre økonomi.

Nyheder

Matcher din pension dine fremtidsplaner?

Hvornår har du sidst fået gennemgået din pension? På søndag går vi fra sommer- til vintertid. Den ekstra time kan du bruge på din pension.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse kunder

Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. EPSI har netop offentliggjort deres nyeste undersøgelse af tilfredsheden blandt danske bankkunder, og mens der generelt er lav tilfredshed, er situationen en ganske anden i garantsparekassen Sparekassen Kronjylland.