Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Ledelse, drift og forretningsudvikling af kundeservice og support. Er det lige dig?

Vil du som vores nye funktionschef for Kundeservice Privat lede og udvikle cirka 25 kundemedarbejdere og være med til at løfte kundeserviceenheden i et af landets 10 største pengeinstitutter? Så har du her chancen for at bidrage til, at vi fortsat har Danmarks mest tilfredse kunder, ved løbende at udvikle vores kundeservice på privatområdet.

Du får rig mulighed for at udvikle dig og blive en endnu bedre leder, end du (måske allerede) er i dag. Det gør du blandt andet gennem adgang til løbende kompetenceudvikling og gennem de indsigter, vi sammen opnår i den fortsatte udvikling af kundeservice, teamet og vores redskaber og metoder. Har du endnu ikke erfaring med ledelse, klæder vi dig godt på til opgaven.

 

Samarbejde og optimering

Som dine nærmeste lederkolleger og sparringspartnere i Kundeservice får du en afdelingsdirektør, fire andre funktionschefer – heraf den ene på privatområdet ligesom dig – og et par teamledere. Vores fælles mission er hele tiden at skabe den bedst mulige kundeservice og dermed fortsætte succesen for et stort fokusområde i Sparekassen Kronjylland med i alt 58 dedikerede kundemedarbejdere. Det får du en vigtig rolle i, når du sammen med os sikrer arbejdsglæde, motivation og trivsel blandt medarbejderne og samtidig fintuner best practice for, hvordan vi løser og fordeler afdelingens driftsopgaver.

Du kommer til at lede et ambitiøst team i Kundeservice, der blandt andet har ansvar for kundernes henvendelser, når de ringer til vores afdelingers hovednumre, eller der er overløb på rådgivernes telefoner. Vi har også en vigtig opgave i at yde support til Sparekassens rådgivere, ligesom vi blandt andet står for håndtering af basiskunder samt fysisk bemanding af udvalgte afdelinger og af receptionen på vores hovedkontor i Randers. I Kundeservice Privat har vi flere forskellige arbejdsområder.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes særligt godt, fordi:

  • Du har gennemført vores onboardingprogram, hvor du har lært hverdagen i teamet godt at kende. Du er blevet introduceret til ledelsesopgaven hos os og er ved at få et godt indblik i vores måde at drive kundeservice på. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er vores ledelsesværktøjer hurtigt blevet en del af din hverdag.
  • Du har skabt en høj grad af tillid hos dit team, da du har brugt energi på at forstå medarbejderne personligt og fagligt. Det har sammen med din passion for at arbejde målrettet med motivation gjort det let for dig at sætte en retning for teamets udvikling, ligesom du er kendt for at give konkret og motiverende feedback.
  • Du sætter dig løbende ind i nye områder i Sparekassen, stiller nysgerrigt spørgsmål og bringer dig selv på banen, hvis du har forslag til noget, der kan gøres bedre. I dine opgaver tager du initiativ, men du inddrager også kolleger, når det er relevant, eller du ønsker sparring.

 

Efter et år optræder du sikkert i din rolle som funktionschef, da du er med til at sikre optimal kvalitet, drift og udvikling af vores kundeservice og er en dygtig leder for dit team. Det lykkes du særligt godt med, fordi:

  • Du er stolt af at stå i spidsen for kundeservice-holdet, hvor du måler din egen og dit teams succes på jeres evne til hver dag at levere gode kunde- og kollega-oplevelser og skabe vished for, at Kundeservice lever op til vores servicemål. Gennem dette arbejde er du også med til at fastholde, tiltrække og udvikle dygtige medarbejdere
  • Du implementerer og forbedrer løbende værktøjer, processer og standarder for kundeservice og bidrager i det hele taget til en ensartet kundeservicepraksis af høj kvalitet i hele organisationen. I det arbejde understøtter du også kommunikation og samarbejde med forskellige afdelinger og samarbejdspartnere
  • Du koordinerer og prioriterer vores driftsopgaver og er med til at sikre, at de bliver løst på den bedste måde, så vi leverer kvalitet til tiden
  • Selvom flere af dine medarbejdere er placeret på forskellige af vores lokationer, formår du at være en nærværende leder også for dem. Du leder på distancen ved at have en tæt kontakt med disse medarbejdere over Teams og ved at aflægge dem besøg på deres lokation understøttet af lokale teamledere
  • Man mærker dit særlige engagement, når der diskuteres rekruttering, trivsel, ledelse og samarbejde med øvrige afdelinger

 

Vi leder særligt efter dig, der:

  • Har erfaring med opgaverne i en finansiel virksomhed
  • Har lyst til og flair for at lede - også på distancen - og til at udvikle dig som leder. Det er en fordel - men ikke et ufravigeligt krav - hvis du har erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Er god til at skabe overblik. Du bruger aktivt din værktøjskasse inden for ledelse og driftsoptimering, når du planlægger, motiverer medarbejdere, fastholder fokus og prioriterer opgaverne
  • Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. Dem bringer du eksempelvis i spil, når du giver feedback eller uddelegerer. Du er også dygtig til at samarbejde, netværke og skabe relationer
  • Vil være en del af et stærkt fællesskab i Kundeservice, hvor vi går op i at have det sjovt sammen, mens vi skaber resultater til gavn for hele organisationen

 

Derfor skal du (også) søge jobbet hos os

Sammen med dig ønsker vi at skabe det job og de rammer, du lykkes bedst i. Vi drømmer nemlig om, at vi er hinandens bedste jobmatch og legekammerater mange år frem i tid. Hos os får du derfor rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og specialisering. Vi bakker for eksempel op om din udvikling, hvis du savner lederuddannelse eller anden efteruddannelse. Vi er også en organisation med mange forskellige jobmuligheder, hvis du på den lange bane får nye interesser.

Vi ved, at der er andet end arbejdet, der fylder i dit liv. Du kan derfor også se frem til fleksible rammer og mulighed for indimellem at arbejde hjemme, så du i høj grad har indflydelse på tilrettelæggelsen af din egen arbejdsdag.

Klar til at tage det næste skridt i din karriere? Ansøg nu, tag førertrøjen på, og bliv en del af vores ambitiøse Kundeservice!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.