Job i Brædstrup

Kunderådgiver til Brædstrup

Vil du sammen med os give den allerbedste rådgivning til privatkunderne i Brædstrup? Vi er på udkig efter dig, der brænder for at være i kontakt med privatkunderne, og som er skarp på både bolig, pension, investering, kredit og høj kundeservice.   

Du kan glæde dig til:

  • At blive en del af et fantastisk team i et job med ansvar, indflydelse og udvikling
  • At udleve din begejstring for at rådgive private kunder, hjælpe og udfordre dem, så de har et godt økonomisk overblik
  • At få din egen privatportefølje med spændende kunder med potentiale for udvikling. Kunderne har forskellig alder og baggrund, så du er sikret en alsidig hverdag
  • At bringe dig selv, din ordentlighed og dit gode kredithåndværk i spil hver dag
  • Sammen med resten af afdelingen at være med til at vise flaget ved lokale aktiviteter og generelt synliggøre afdelingen

Mød Camilla Korshøj – en af dine kommende kolleger:

”Jeg startede selv som kunderådgiver i Brædstrup tidligere på året og har ikke et øjeblik fortrudt. I afdelingen har vi som medarbejdere stor indflydelse på, hvordan vi gør tingene. Det tiltaler mig rigtig meget og er ikke noget, jeg har mødt i samme grad tidligere.

Hverdagen i vores afdeling er ikke præget af kassetænkning - hverken når det kommer til medarbejdere eller kunder. Der er plads til, at vi er forskellige – og det er vi virkelig, både hvad angår alder, kompetencer og måde at være på. Jeg kan eksempelvis godt lide at være med til at stå for kundearrangementer, så det har jeg rig lejlighed til at byde ind med ved siden af min rådgivning. Er der noget, man brænder for eller et særligt fagområde, man har lyst til at forfølge, så får man lov.

Jeg kan kun anbefale vores afdeling som arbejdsplads og glæder mig til at være med til at tage godt imod dig”.

Job i Brædstrup

Gør Camillas ord dig nysgerrig på jobbet? Så håber vi, at du: 

  • Har nogle års erfaring med at rådgive privatkunder og kommunikerer ubesværet med alle typer kunder. Du er fra en lignende stilling vant til at rådgive om alle facetter af privatøkonomien
  • Er god til at skabe kontakt til både eksisterende og nye kunder og formår at opsøge nye forretningsmuligheder. Din tillidsvækkende facon gør det let for dig at komme i dialog med kunderne og at opbygge værdifulde og langvarige relationer med dem
  • Arbejder bedst i et team, men er også selvstændig, handlekraftig og motiveres af at skabe resultater, der kan mærkes – både hos kunderne og i afdelingen.
  • Har et godt drive og en positiv tilgang til opgaver, kunder og kolleger. Du drives af at se muligheder og at finde løsninger
  • Bidrager med godt humør i teamet
  • Er stærk på IT og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer

Har du allerede et godt kendskab til Brædstrup og omegn, er det en fordel, men ikke et krav.

Det er vigtigt, at du ikke kun er god til privatøkonomi, men også til mennesker. Det er nemlig afgørende, at du ønsker at gøre en forskel for vores kunder og kan bidrage til, at de fortsat er Danmarks mest tilfredse. Det sker blandt andet ved at udleve Sparekassens fem kundeløfter og ved, at du er nysgerrig på kunderne og er god til at tale planer og drømme med dem.

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Vi tilbyder dig frihed under ansvar i et job, hvor du selv har indflydelse på din arbejdsdag. Du får i høj grad mulighed for at påvirke afdelingens videre retning og fortsatte succes. Har du lyst, kan du for eksempel også blive involveret i projekter på tværs af Sparekassen eller blive omdrejningspunkt for initiativer og informationer fra centralt hold.

Du bliver en del af et ambitiøst team, hvor du har ni faste kolleger at sparre med - udover de fagspecialister, der er tilknyttet vores afdeling. Vi er en dynamisk afdeling, der går op i at have det sjovt sammen, mens vi skaber forretninger og gode kundeoplevelser.

 

Ansvar og udfordringer på Danmarks bedste arbejdsplads

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen - og at det er med til at give os sektorens mest tilfredse privatkunder for tredje år i træk (ifølge det anerkendte analysebureau EPSI). Det er også med til at give os medarbejdere, der trives og er glade for at gå på arbejde. Vi er således tre gange i træk blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work.

Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.