Sparekassen Kronjylland Lokale Afdelinger

Fakta om os

Sparekassen Kronjylland er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter med mere end 36.000 garanter

Som garantsparekasse er vi en selvejende institution og har dermed ingen ejere. Det giver os mulighed for at tænke mere langsigtet og investere i langvarige relationer med vores kunder, ligesom vi støtter en række klubber, foreninger og forskellige lokale tiltag.

Sparekassen Kronjylland arbejder med baggrund i fire kerneværdier, som er: Kundefokuseret, Troværdig, Imødekommende og Kompetent.

26. november 1829 blev det, der i dag hedder Sparekassen Kronjylland, stiftet. Sparekassen for Randers By og omegn begyndte som en sideforretning i en købmandsbutik. Sparekassen Kronjylland dækker i dag store dele af Midt- og Østjylland samt dele af det sydlige Jylland, ligesom vi har seks afdelinger på Sjælland. Sparekassen Kronjylland er blandt landets 10 største pengeinstitutter og vokser i disse år betydeligt med blandt andet åbning af nye afdelinger.

Hovedsædet i Randers blev indviet i 2001.

Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 25. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Budgetvenlig sommerferie: Hold sommerferie uden at din økonomi får solstik

Ferie

Budgetvenlig sommerferie

Sommeren er over os, og for mange betyder det ferie, solbadning og oplevelser med familie og venner. Sommerferien kan imidlertid let blive en bekostelig affære. Derfor har vi samlet en række tips til, hvordan du holder en god, oplevelsesrig og ikke mindst budgetvenlig sommerferie.

Great Place To Work - Danmarks bedste arbejdsplads

Karriere

Er du vores nye kollega?

Vil du noget andet efter sommerferien? Så er du måske vores nye kollega og Sparekassen Kronjylland din nye arbejdsplads. Se alle vores ledige stillinger her.

Ferie betalingskort

Betalingskort

Undgå ikke at kunne betale på ferien

Har du et Visa/Dankort? Så er det rart at vide, at der er et betalingsloft på Visa-delen. Visa-delen bruger du, når du bruger kortet i udlandet, på en udenlandsk hjemmeside eller betaler med Apple Pay i butikkerne herhjemme.