Er du vores nye kollega?

Skræddersy dit eget job: Gør en forskel for privatkunderne eller de lokale erhvervskunder i Hillerød

Du har nu en sjælden mulighed for at skræddersy dit eget job, når vi udvider vores stærke team i Hillerød: Du kan nemlig selv påvirke, om du vil rådgive spændende privatkunder eller Lokalt Erhverv, som er virksomheder, hvis risiko og forretningsomfang er mindre end hos klassiske erhvervskunder, men behovet for god rådgivning det samme. Uanset kundetypen har du også indflydelse på, om du opbygger din portefølje fra bunden eller overtager en mindre portefølje, du bygges videre på. På den måde er du selv med til at forme det job, du vil lykkes bedst i.

Hos os får du:

Udvikling, fleksibilitet og muligheder: Her er et job, hvor du får rig mulighed for at påvirke dit eget job og udvikle dig både personligt og i rollen som rådgiver. Vi bakker nemlig op om din succes i jobbet – ikke bare ved at give dig stor indflydelse på jobbets indhold, men også ved at tilbyde fleksibilitet i hverdagen, løbende efteruddannelse og adgang til specialisering, hvis du får interesse for det. Derudover får du dygtige og ambitiøse kolleger omkring dig at sparre med.

Nærvær og fællesskab: Vi er et levende hus med både privat og erhverv under samme tag – ligesom vi er et godt miks af både garvede og yngre rådgivere. Du kan derfor se frem til en fed dynamik i et inspirerende fagligt miljø, hvor vi har en udpræget holdånd:


”I Hillerød arbejder vi virkelig godt sammen som et hold på tværs af fagområder og vil hinanden. Vi ses også uden for arbejde nogle gange til forskellige ting, som kan være lige fra biograf, cafe, løbetur i skoven til at se håndbold- og fodboldkampe. Vi har det virkelig sjovt sammen, mens vi skaber resultater” fortæller Ellen, der er en af dine kommende kolleger.

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen.
Det er lykkedes særligt godt, fordi:

  • Du har gennemgået vores onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i privatteamet at kende. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er du allerede ved at tage vores koncepter til dig og benytter dem i dit møde med potentielle kunder.
  • Du er i gang med at udtænke strategier for, hvordan din portefølje skal bygges op eller udvides. Det kan derfor være en fordel, hvis du allerede har lokalkendskab og et stort netværk i området – men det er ikke et krav.
  • Dine kolleger har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du i forvejen har flere års erfaring med at rådgive kundetypen i din portefølje og derfor selvstændigt kan varetage og udvikle porteføljen. Samtidig er du god til at snakke planer og drømme med forskellige kundetyper og formår at give dem økonomisk tryghed.
  • Du er udadvendt og deltager aktivt i afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø. Som holdspiller bidrager du naturligt med din faglighed, erfaring og gode idéer til, hvordan vi sammen kan blive endnu bedre. Samtidig holder du dig ikke tilbage med at bede om hjælp.

Efter et år er du blevet en stærk sparringspartner for kolleger og kunder, og du bidrager til afdelingens høje kundetilfredshed.
Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:

  • Du rådgiver og udfordrer selvstændigt dine nye kunder og har opbygget stærke relationer til dem. Du har opnået kundernes tillid ved at udleve Sparekassens kundeløfter og fordi, du i din rådgivning drives af at se muligheder, finde løsninger og komme hele vejen rundt om kundernes økonomi.
  • Du udvider fortsat forretningsgrundlaget i din portefølje gennem nye kunder. Du er proaktiv på dit netværk, ligesom du har masser af idéer til, hvor og hvordan vi kan tiltrække endnu flere nye kunder.
  • Du er god til at strukturere din egen arbejdsdag og nyder den store indflydelse, du selv har på tilrettelæggelsen.
  • Du er stolt af vores afdeling og bidrager til afdelingens synlighed og gode omdømme. Det gør du blandt andet ved at bidrage ved forskellige aktiviteter og ved at interessere dig for de muligheder, der ligger i vores markedsområde.

Bliv en del af en stærk organisation

Du bliver en del af et af landets 10 største pengeinstitutter, hvor der venter dig mere end 900 kolleger. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger - ikke mindst på Sjælland - og ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har vi igen i år landets mest tilfredse bankkunder - både private og erhverv.

Vi er en stor organisation med mange forskellige jobmuligheder - også hvis du på den lange bane får nye interesser eller vil udfordres på nye områder.

Vores afdeling i Hillerød er blot to år gammel, så du kommer med på holdet på et spændende tidspunkt, hvor vi vokser os større og udvider vores markedsområde.

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Tårnhøj jobtilfredshed

Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.

Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.

Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder. 

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.