Sabbatår i Forretningssupport?

Har du et sabbatår og har du eventuelt flere sabbatår, som du har lyst til at bruge på at lære nyt og på at hjælpe os med at understøtte den gode kundeoplevelse. Så venter dig her et tidsbegrænset job på et år (med mulighed for forlængelse) med mening og administrative opgaver i Forretningssupport.

I Sparekassen Kronjyllands Forretningssupport har vi travlt med at løse mange forskellige administrative opgaver for vores kunder og kolleger i afdelingerne.

Det kan f.eks. være administrative opgaver inden for:

  • Produktion af dokumenter til nye og eksisterende kunder
  • Give vores kunder en god første-oplevelse af Sparekassen Kronjylland i forbindelse med onboarding af nye kunder
  • Administrative ad-hoc-opgaver

Forretningssupport består af 86 medarbejdere og ledere, der arbejder inden for følgende områder; Boligsupport (privat og erhverv), Pension & Forsikring, Bobehandling, Ny kunde og Privatproduktion. Forretningssupport har til huse på Frankrigsvej i Hammel, som er et stort specialisthus. På Frankrigsvej får du specialister og sparringspartnere under samme tag. Det betyder, at der er erfarne kolleger klar til at hjælpe dig, men også, at vi i organisationen har flere kolleger, der ligesom dig har sabbatår eller er i studiejob.

Du er måske den rette, hvis…

Vi forestiller os, at du holder et eller flere sabbatår. Det afgørende er, at du har lyst til at gøre en forskel for vores afdelinger og kunder, og at du har lyst til at få indsigt i, hvordan hverdagen fungerer i et større pengeinstitut.

Vi er især på udkig efter dig, der:

  • Kan arbejde selvstændigt og har en systematisk tilgang til opgaverne
  • Har lyst til at være med til at skabe gode kundeoplevelser
  • Har en god forståelse for både mennesker og forretning
  • Er i stand til at håndtere fortrolige oplysninger
  • Har overblik og styr på detaljen – også når det går stærkt
  • Har et højt servicegen og godt humør

 

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

I Forretningssupport kan du se frem til faglige udfordringer. Vi brænder for et godt arbejdsflow og for at give en god service af høj kvalitet. Vi har et godt socialt sammenhold i afdelingen, ligesom vi er gode til at sparre med hinanden i det daglige arbejde.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.