Sparekassen Kronjylland på banen i Lystrup

- Vi støtter det lokale foreningsliv. U13 fodbolddrengene i L.I.F. har fået nye træningsdragter sponseret af Randers-firma og lokalt pengeinstitut. Det er Martin Jensen fra byggefirmaet WO Råsted i Randers og Sparekassen Kronjylland, der er gået sammen om at donere flotte nye træningsdragter til drengene i Lystrup Idrætsforening.

- Vi støtter det lokale foreningsliv og hermed også ideen med at give U13 drengene ens træningsdragter. Vi håber selvfølgelig, at det kan bringe held til fodbolddrengene i den kommende sæson som U14, siger Per Bang Danielsen, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Egå afdeling.

Sparekassen Kronjylland investerer i lokalsamfundet, da det er en politik, at Sparekassens penge skal gavne en bredere gruppe.

Mange projekter bliver således også støttet af Sparekassens Gavefond, som årligt uddeler et millionbeløb til foreninger og arrangementer i det område, hvor Sparekassen Kronjylland har sine kunder.