Nyt om Sparekassen

NEM Forsikring bliver til Gjensidige

Endnu flere muligheder med nyt forsikringssamarbejde

Sparekassen Kronjylland har netop indgået et samarbejde med Gjensidige Forsikring. Gjensidige har overtaget NEM Forsikring, som vi var medejere af.
Som kunde i Gjensidige får du adgang til nogle af landets bedste forsikringer, ligesom du får et årligt forsikringstjek og mulighed for at mødes med en lokal forsikringsassurandør.

For Sparekassen Kronjylland er det vigtigt at være til stede, hvor vores kunder er, og derfor glæder det adm. direktør Klaus Skjødt, at kunderne i det nye år i endnu højere grad får adgang til forsikringer, der tager højde for, at vi er forskellige steder i vores liv:

”De personlige relationer til vores kunder er helt centrale for os, og derfor har det været afgørende at finde en partner, der tænker på samme måde. Det gør Gjensidige, og vores medarbejdere har også allerede skabt gode relationer til de dygtige medarbejdere i Gjensidige, der skal sikre vores kunder et stærkt samlet tilbud. Derfor er jeg også sikker på, at samarbejdet vil udvikle sig stærkt hen over de næste mange år,” siger Klaus Skjødt.

Gjensidige tilbyder forsikringsløsninger til både privat- og erhvervskunder.

Alle nye og eksisterende kunder i NEM Forsikring vil fra november 2022 blive tilbudt at få flyttet deres forsikringer over til Gjensidige.
Indtil da skal du ikke foretage dig noget. Hvis du vil anmelde en skade, skal du fortsat henvende dig til NEM Forsikring, mens du er kunde hos dem.

Læs her, hvis du er kunde i NEM Forsikring - her kan du blandt andet se spørgsmål og svar i forhold til overgangen til Gjensidige.