Støtte til lokalsamfundet

Ny kajak til Skanderborg Kano- og Kajakklub

Skanderborg Kano- og Kajakklub har med en donation fra Sparekassen Kronjylland på 21.900 kroner kunnet indkøbe en ny kajak af typen Fusion – en hurtig, solid og alsidig turbåd til glæde for klubbens medlemmer, der tæller både teenagere og pensionister.

Kajakdåb til jubilæumsreception

Donationen skete i anledning af klubbens 50-års jubilæum, der markeredes lørdag d. 18. juni med vandaktiviteter for klubbens medlemmer og en reception, hvor Afdelingsdirektør Susanne Talbo og Kunderådgiver Gitte Skovsbøl fra Skanderborg-afdelingen deltog. Her blev den nye kajak døbt i champagne på en festlig solskinsdag til stor begejstring for klubbens medlemmer og afdelingsdirektør Susanne Talbo:

I Sparekassen Kronjylland er vi glade for at kunne give noget tilbage til lokalsamfundet og støtte op om gode fællesskaber. Vi modtager rigtig mange ansøgninger til vores gavefond med gode initiativer. Skanderborg Kano- og Kajakklub er en velfungerende forening, der skaber værdi og sammenhold for både unge og ældre medlemmer, og derfor var det oplagt at give en donation i anledning af klubbens runde jubilæum” - fortæller Susanne Talbo.

Den nye kajak, der leveres i rød/hvide farver, kommer til at give oplevelser på vandet i mange år frem for klubbens godt 230 medlemmer, da den ved løbende vedligehold menes at have en levetid på mindst 25 år.