
Hammel: Spændende lederstilling i succesfuldt privatteam
Har du lyst til at stå i spidsen for et stærkt fællesskab og en høj faglighed i vores privatteam i Hammel? Og til i tæt samarbejde med afdelingsdirektøren at udgøre ledelsesteamet og sætte retningen for en solid afdeling med 14 medarbejdere, der rådgiver både private og erhverv? Så er du måske vores nye privatkundechef i Hammel.
Vi leder efter dig, der sammen med – og gennem – medarbejderne kan skabe resultater og i fællesskab med vores afdelingsdirektør vil flytte os til næste niveau, når det kommer til at styrke vores position i Hammel og omegn yderligere både på privat- og erhvervsområdet. Dig, der er nået til et sted i din karriere, hvor du ønsker stor indflydelse og for alvor vil bringe både din faglighed og personlighed i spil. Hos os får du som privatkundechef rig mulighed for at udfordre dig selv og blive en endnu bedre leder, end du (måske) allerede er i dag. Det gør du blandt andet ved at have ambitiøse medarbejdere omkring dig. Men også ved at indgå i et tæt samarbejde med afdelingsdirektøren, som du kan sparre med og udvikle dig, dine medarbejdere og vores indsatser sammen med.
Sådan bliver du en succes i jobbet
Efter 100 dage har du taget ansvar for afdelingens privatteam og -indsatser. Det er lykkedes særligt godt, fordi:
- Du har gennemgået vores skræddersyede onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i privatteamet at kende og er blevet introduceret til ledelsesopgaven hos os. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er vores ledelsesværktøjer hurtigt blevet en del af dit DNA.
- Du har skabt en høj grad af tillid hos dit team, da du først og fremmest har brugt energi på at forstå medarbejderne både i en personlig og faglig kontekst. Afdelingen består både af garvede rådgivere og nyere kræfter, og du har øje for, hvordan forskellighederne giver en fed energi i hverdagen med masser af ping-pong, faglig sparring og gode grin.
- Din høje faglighed og store passion for at arbejde målrettet med motivation har gjort det let at sætte en retning for privatteamets udvikling og for tilgangen til hver af de 10 medarbejdere, så vi kan indfri vores fælles mål. Du er kendt for at give konkret og motiverende feedback.
- Du køber til fulde ind på vores værdier og kundeløfter og udlever dem allerede i rådgivningen af din egen mindre portefølje. Dine kunder er spændende privatkunder – måske krydret med lokale erhvervskunder, alt efter din profil og eventuel erfaring med SMV-segmentet. I runde tal bruger du 60 % af din tid på ledelse og 40 % på at give kunderne i din portefølje en god rådgivning.
Om et år spiller du en aktiv rolle i afdelingens udvikling. Du er med til at sikre en fortsat høj kundetilfredshed og medarbejdertrivsel – blandt andet fordi:
- Du sætter en ære i at stå i spidsen for et privatteam, hvor du måler din egen og teamets succes på jeres evne til at skabe gode kundeoplevelser og et arbejdsmiljø med høj trivsel. Du tager ansvar for teamet og formår at samle det til én enhed.
- Du bidrager til at gøre Hammel afdeling både stærkere og større, end den var, da du kom. Det gør du ved at positionere Sparekassen Kronjylland endnu mere på det lokale landkort, ved aktivt at opdyrke nye forretningsmuligheder og ved at bidrage til en stabil udvikling og vækst på privatområdet. Du følger blandt andet nysgerrigt med i bylivet i Hammel og er synlig, relevant og på tæerne i de lokale netværk og aktiviteter.
- Du er blevet en aktiv del af det lokale ledelsesteam. Med din viden og sparring bidrager du til en stærk sammenhængskraft på tværs af butikken.
- Stærke relationer – både til kunder og medarbejdere – er altafgørende for dig. I dit møde med andre er du nysgerrig, tillidsskabende og hurtig til at opbygge gode relationer
Vi er særligt på udkig efter dig, der:
- Er stærk på privatområdet og kan dit kredithåndværk – måske også med SMV-erfaring
- Er en dygtig holdspiller, der bliver motiveret af at skabe resultater gennem andre og at udvikle mennesker såvel som processer. Du er ambitiøs både på egne og andres vegne.
- Gerne har nogle års ledelseserfaring - alternativt har stor flair for og mod på ledelsesopgaven med blik for at lede med motivation og tillid
- Formår at skifte og navigere i balancen mellem leadership og management
I Hammel glæder vi os til at invitere dig ombord på ledelsesteamet i en afdeling med store ambitioner om at vækste endnu mere. Vi er i alt 14 kolleger, der arbejder med privat og erhverv under samme tag, og vi går alle op i et have et stærkt samarbejde, hvor vi interesserer os for hinanden, har en uformel omgangstone og skaber vækst gennem et stort fokus på relationer og gode kundeoplevelser.
Du får rig mulighed for at påvirke afdelingens retning og succes på privatområdet og til at udfordre eller udvikle dine kompetencer, lederevner og videre karrierevej. Udover et alsidigt job og stor indflydelse på din egen arbejdsdag kan du se frem til fleksible rammer, da vi har stor forståelse for, at arbejdet ikke er det eneste, der fylder i dit liv.
Sparekassen Kronjylland er en solid sparekasse i rivende udvikling, som – udover at have landets mest tilfredse bankkunder - giver gode resultater og spændende karrieremuligheder. Det gælder også, hvis du i fremtiden skulle få interesse for at bruge dine lederkompetencer på nye måder.
Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Og til at gøre en forskel for kunder og medarbejdere i af et af landets 10 største pengeinstitutter? Så ansøg nu!
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.