covid-19

Du får nemt fat i os 

I takt med den større genåbning fra myndighedernes side er dørene til Sparekassens afdelinger igen åbne.

Vi ønsker fortsat at passe på vores kunder - og på hinanden. Det betyder, at der hvor det kan lade sig gøre, foretrækker vi fortsat at hjælpe dig over telefon, mail og webmøder. Har du behov for det, er der mulighed for at aftale et fysisk møde - som naturligvis bliver afholdt på en sikker måde.  

Husk også, at du kan skrive til os direkte i din net- eller mobilbank, ligesom chatten er åben for generelle spørgsmål (du kan finde et link til chatten i toppen af denne side under Kontakt). 

Ønsker du hjælp til noget, er du meget velkommen til  at ringe til en medarbejder i din afdeling, så vi sammen kan aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig. 

Du kan som altid også hæve kontanter og euro i vores automater. Med et VISA/Dankort kan du hæve op til 12.000 kroner. 

Vi holder meget gerne netmøde med dig 

Ønsker du at holde møde med os, så ring til din afdeling, så aftaler vi tid og form. Vi holder også gerne møde over telefon. 

Kontakt din afdeling her

COVID-19

Sparekassen tager naturligvis hele situation omkring COVID-19 meget alvorligt, og derfor har vi også siden de første meldinger fra myndighederne taget en række forholdsregler. Der er særligt to hensyn, som myndighederne opfordrer private virksomheder til – det er dels aktivt at bakke op om tiltagene, dels være med til at sikre, at samfundet fortsat kan fungere.

Som pengeinstitut har vi en særlig rolle i samfundet i forhold til blandt andet den finansielle stabilitet. Derudover kan krisen betyde, at mange såvel erhvervs- som privatkunder bliver usikre på deres økonomiske situation, og der skal vi være klar til at hjælpe, så vores kunder kan føle sig mest muligt trygge.

Vores medarbejdere

I forhold til vores medarbejdere udviser vi også en stor fleksibilitet – særligt  selvfølgelig i forhold til medarbejdere med kronisk syge i deres nære relationer. Derfor kan der være medarbejdere og rådgivere, som du ikke kan træffe, men der vil altid stå en anden klar til at hjælpe dig. Dog kan der i perioder være lidt længere ventetid end normalt, hvilket vi håber på forståelse for.

Læs også

Repræsentantskabsvalg 2024

Nu kan vores garanter stemme til repræsentantskabsvalget 2024

Det betyder at de har direkte indflydelse på Sparekassens fremtid. Som garantsparekasse er Sparekassen Kronjylland nemlig selvejende. Det betyder, at ingen aktionærer står og kræver et stort overskud, så de kan få udbytte. Til gengæld er vi gennem demokratiske valg styret af kunderne. Det giver os mulighed for at tænke langsigtet til glæde for både kunder, medarbejdere og samfundet.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse kunder

Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. EPSI har netop offentliggjort deres nyeste undersøgelse af tilfredsheden blandt danske bankkunder, og mens der generelt er lav tilfredshed, er situationen en ganske anden i garantsparekassen Sparekassen Kronjylland.

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2024: Godt første halvår

Sparekassen har haft et godt første halvår af 2024. Halvårsregnskabet byder både på et godt resultat og understreger en fortsat stærk vækst. I første halvår har Sparekassen fået mere end 3.000 flere kunder.

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Sparekassen Kronjylland har købt ca. 170 hektar landbrugsjord, som fremover skal gøre en forskel for både klima og natur. Med tiden bliver der også mulighed for gode naturoplevelser.