job_arbejdsplads

Amerikansk skulderklap til Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland modtog midt i marts en stor anerkendelse for sit høje kvalitetsniveau i betalinger til udlandet fra den amerikanske storbank JPMorgan Chase. Det skete i forbindelse med uddelingen af Best-In-Class MT103 STP-prisen (Straight Through Processing), som virksomheden siden 1997 har uddelt til sine samarbejdspartnere. Ved dette års award modtog Sparekassen Kronjylland en Elite Quality Recognition Award i kategorien MT103. MT103 indikerer, at det er en kunde-til-kunde betaling, mens STP angiver, at betalingen automatisk er gået igennem uden indgriben fra JPMorgan Chase.

Elite Quality Recognition Award gives kun til JPMorgan Chases samarbejdspartnere, der opnår en STP-rate, der er højre end 99 procent. Sparekassen har opnået en ekstraordinær STP-rate på 99,31 procent – en præstation, der vidner om et troværdigt pengeinstitut og en solid brancheaktør.

• I Sparekassen er vi meget stolte over sådan en anerkendelse fra den amerikanske storbank, da det vidner om, at vores Back Office afdeling leverer et flot stykke arbejde på internationalt niveau, som der bliver lagt mærke til ude i verden. Det er en flot blåstempling af det arbejde, der sikrer, at Sparekassens kunder kan handle med verden, fortæller Jacob Mørch Pedersen, der er funktionschef for Udland i Sparekassen Kronjyllands Back Office afdeling.
Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 25. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Budgetvenlig sommerferie: Hold sommerferie uden at din økonomi får solstik

Ferie

Budgetvenlig sommerferie

Sommeren er over os, og for mange betyder det ferie, solbadning og oplevelser med familie og venner. Sommerferien kan imidlertid let blive en bekostelig affære. Derfor har vi samlet en række tips til, hvordan du holder en god, oplevelsesrig og ikke mindst budgetvenlig sommerferie.

Great Place To Work - Danmarks bedste arbejdsplads

Karriere

Er du vores nye kollega?

Vil du noget andet efter sommerferien? Så er du måske vores nye kollega og Sparekassen Kronjylland din nye arbejdsplads. Se alle vores ledige stillinger her.

Ferie betalingskort

Betalingskort

Undgå ikke at kunne betale på ferien

Har du et Visa/Dankort? Så er det rart at vide, at der er et betalingsloft på Visa-delen. Visa-delen bruger du, når du bruger kortet i udlandet, på en udenlandsk hjemmeside eller betaler med Apple Pay i butikkerne herhjemme.