Fest, fællessang og stort fremmøde til Handicap Musikfestival i Randers

Der var stort fremmøde og glæde i øjnene, da årets Handicap-Musikfestival i Randers løb af stablen 17. august. Med Jacob Haugaard som konferencier og populære navne som Kandis, På Slaget 12 og John Mogensen Live samt god opvarmningsmusik fra flere brugerbands blev det en festlig dag fyldt med fællessang og dans.

Der var fri entré til festlighederne, der igen i år blev afholdt i Arena Randers. Her bidrog en lang række sponsorerer til at arrangementet kunne realiseres, og velkomsttalen blev afholdt af Områdedirektør i Sparekassen Kronjylland, Jens Brix, der glædede sig over, at Sparekassens Gavefond igen kunne bidrage til afholdelsen af festivalen:

- Det er en særlig stor glæde, at Sparekassen Kronjylland igen i år støtter Handicap-Musikfestivalen i Randers. Det er dejligt at se, at vi sammen med bidrag fra en masse andre sponsorer, er med til at bakke op om denne fantastiske dag fyldt med fællesskab og fest, fortæller Jens Brix.

Læs også

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Årsregnskab 2023

Danmarks bedste bankrådgivere og Danmarks mest tilfredse kunder er to af de resultater, som vi i Sparekassen Kronjylland opnåede i 2023. Nu har vi også leveret et regnskab, der viser flot vækst. Vi har nemlig opnået det bedste resultat før skat nogensinde.

cheføkonom Anders Høyer

Investering

Hvordan går det med renterne? Og hvad med inflationen?

VIDEO: Hør hvordan det er gået med inflationen og hvor renten måske skal hen i denne status med Anders Høyer, cheføkonom i Sparekassen Kronjylland.

1000-kronesedler

Kontanter

Farvel til 1.000-kronesedler og gamle seddelserier

1.000-kronesedlen og seddelserier til og med 1997 udgår. Det gør de 31. maj 2025 – i stedet er en ny seddelserie på vej de kommende år. Du har god tid til både at bruge de ældre sedler til betaling - og til at indløse dem.

Bolig fornyelse

Skab overblik

Økonomisk overblik med en budgetkonto

Med en budgetkonto og et årsbudget for familiens økonomi, kan du skabe et godt overblik over, hvad du bruger dine penge på - og dermed have styr på udgifterne.