Fest, fællessang og stort fremmøde til Handicap Musikfestival i Randers

Der var stort fremmøde og glæde i øjnene, da årets Handicap-Musikfestival i Randers løb af stablen 17. august. Med Jacob Haugaard som konferencier og populære navne som Kandis, På Slaget 12 og John Mogensen Live samt god opvarmningsmusik fra flere brugerbands blev det en festlig dag fyldt med fællessang og dans.

Der var fri entré til festlighederne, der igen i år blev afholdt i Arena Randers. Her bidrog en lang række sponsorerer til at arrangementet kunne realiseres, og velkomsttalen blev afholdt af Områdedirektør i Sparekassen Kronjylland, Jens Brix, der glædede sig over, at Sparekassens Gavefond igen kunne bidrage til afholdelsen af festivalen:

- Det er en særlig stor glæde, at Sparekassen Kronjylland igen i år støtter Handicap-Musikfestivalen i Randers. Det er dejligt at se, at vi sammen med bidrag fra en masse andre sponsorer, er med til at bakke op om denne fantastiske dag fyldt med fællesskab og fest, fortæller Jens Brix.

Tag med til håndboldlandskamp og besøg VIP fanzone

Kundearrangement

Oplev det rød-hvide fællesskab

Det bliver et brag af en håndboldfest, når det danske kvindelandshold møder Schweiz på hjemmebane i Randers 1. oktober. Vi har netop fået mulighed for at invitere alle vores kunder med til landskamp og VIP fanzone til en attraktiv pris. Det er både for børn og voksne.

Sparekassen Kronjylland slukker for lyset, men ikke for kundernes tryghed

Vi slukker for lyset, men ikke for kundernes tryghed

Fra 19. september slukker vi al unødvendigt lys i vores afdelinger for at sænke energiforbruget. Vores kontantautomater vil dog fortsat være oplyste, så vores kunder trygt kan benytte dem.

Bolig forberedelse

Åbningstider

Nye åbningstider fra 3. oktober 2022

Vi justerer vores åbningstid en smule. For dig betyder det, at din afdeling ikke længere har åbent til klokken 17.30 om torsdagen. Til gengæld har du større mulighed for at holde møde med din personlige rådgiver, når det passer dig.

Sparkron Flag

Renteændring - fjerner negative renter på erhverv

Sparekassen Kronjylland var blandt de første til at fjerne negative renter på indlån for private, og nu fjerner vi dem også på erhverv. Fra 1. oktober vil renten på erhvervsindlån være 0 procent.