Fest, fællessang og stort fremmøde til Handicap Musikfestival i Randers

Der var stort fremmøde og glæde i øjnene, da årets Handicap-Musikfestival i Randers løb af stablen 17. august. Med Jacob Haugaard som konferencier og populære navne som Kandis, På Slaget 12 og John Mogensen Live samt god opvarmningsmusik fra flere brugerbands blev det en festlig dag fyldt med fællessang og dans.

Der var fri entré til festlighederne, der igen i år blev afholdt i Arena Randers. Her bidrog en lang række sponsorerer til at arrangementet kunne realiseres, og velkomsttalen blev afholdt af Områdedirektør i Sparekassen Kronjylland, Jens Brix, der glædede sig over, at Sparekassens Gavefond igen kunne bidrage til afholdelsen af festivalen:

- Det er en særlig stor glæde, at Sparekassen Kronjylland igen i år støtter Handicap-Musikfestivalen i Randers. Det er dejligt at se, at vi sammen med bidrag fra en masse andre sponsorer, er med til at bakke op om denne fantastiske dag fyldt med fællesskab og fest, fortæller Jens Brix.

Få ro i maven med et økonomisk overblik

Rådgivning

Kan du få pengene til at slå til?

Hvis energikrisen og de stigende priser udfordrer din økonomi for meget, så tag fat i din rådgiver. Så kan I sammen kigge på, hvad der skal til for, at du og din familie har råd til hverdagen, mens vinteren raser. Måske er den rette løsning for dig at sætte dit lån i Sparekassen på pause eller få et tjek af økonomien.

Garant-millionen sætter fokus på tryghed

Garant

Garant-millionen støtter tryghed

Sparekassen sætter fokus på tryghed, når vi sammen med vores garanter uddeler donationer fra Garant-millionen til organisationer og foreninger, der er med til at skabe tryghed for andre.

Mobiltelefon

Selvbetjening

Måske skal du godkende MobilePay med MitID

Det er vigtigt at bemærke, at hvis du skal foretage dig noget, så sender MobilePay dig en besked INDE i selve MobilePay-appen – det er også her, du skal opdatere dine oplysninger med brug af MitID.

2022: Renterne steg, og aktierne faldt. Bliver 2023 lige så dramatisk? Se med her 2. februar klokken 7.30 til 8.00.

2022: Renterne steg, og aktierne faldt. Bliver 2023 lige så dramatisk?

2022 har på mange måder været et vildt år, der bød på stigende renter og faldende aktiekurser. Det har skabt panderynker hos mange, men hvad har det rent faktisk betydet, og hvor står vi i dag? Tilmeld dig webinaret her.