Sparekassen Kronjylland flag

Vi fjerner negative renter for privatkunder

Fra 15. august skal privatkunder og foreninger ikke betale negative renter for indlån i Sparekassen Kronjylland. I stedet bliver indlånsrenten 0 procent for alle privat- og foreningskunder. Det sker i forlængelse af den renteændring, som Den Europæiske Centralbank og Nationalbanken besluttede i sidste uge.

Fra 15. august bliver renten for erhvervskunder desuden hævet fra minus 0,95 procent til minus 0,45 procent, hvilket matcher den seneste ændring fra Nationalbanken.

De stigende renter i samfundet betyder også, at renterne på udlån kommer til at stige. Det vil dog først ske pr. 15. september. Alle kunder med udlån får en individuel besked om ændringerne i løbet af august.

Sparkron Flag

Vi fjerner negative renter for privatkunder

Fra 15. august skal privatkunder ikke betale negative renter for indlån i Sparekassen Kronjylland.

Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 25. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Henry kunde i Sparekassen Kronjylland i 90 år

Har været kunde i Sparekassen i 90 år

Siden sin 7-års fødselsdag har Henry været kunde i Sparekassen - endda i samme afdeling. "Her har jeg altid følt mig hjemme", forklarer han.

Donationer

Ny kajak giver oplevelser til både teenagere og pensionister

Skanderborg Kano- og Kajakklub har fået en ny kajak af Sparekassens gavefond. Det er en alsidig turbåd, der kommer til at give mange oplevelser på vandet for klubbens cirka 230 medlemmer, som tæller alt fra teenagere til pensionister.