Randers FC

Sparekassen forlænger hovedsponsoratet i Randers FC

To af byens nationale flagskibe fortsætter samarbejdet, da vi har forlænget hovedsponsoratet i Randers FC for yderligere tre år.

Siden 2006 har Sparekassen Kronjylland været hovedsponsor i Randers FC, og den position fortsætter de i. De to nationale flagskibe, der begge har rødderne plantet i den kronjyske muld, har netop underskrevet en ny tre-årig aftale.

- I Randers er vi stolte af Randers FC og de imponerende resultater, de har skabt over de seneste år. Som en af byens største virksomheder er det naturligt for os at bakke op om byens fodboldstolthed. I Sparekassen tror vi på, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen – det gælder både på banen, i vores rådgivning og vores relationer med både kunder og samarbejdspartnere. Vi har en lang relation med Randers FC, og den glæder vi os til at bygge videre på de næste mange år, fortæller områdedirektør i Sparekassen Kronjylland, Jens Brix.

Sparekassen Kronjylland er blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads tre år i træk, og samtidig har deres privatkunder tre år i træk været landets mest tilfredse. Randers FC har da også været mere end tilfredse med hovedsponsorens tid og investering siden begyndelsen i 2003.

- Vi har et fantastisk samarbejde med Sparekassen Kronjylland, som har været med på rejsen siden 2003 og været hovedsponsor siden 2006. Deres opbakning betyder virkelig meget for, at vi kan realisere det potentiale, vi som fodboldklub har, og at vi kan sætte byen og området på fodboldlandkortet. Vi er begge virksomheder, som markerer os på den store scene i landet, og vi glæder os til at udfolde og udvikle det fortsatte samarbejde, siger sportslig og kommerciel direktør i Randers FC, Søren Pedersen.

Som en del af Sparekassen Kronjyllands sponsorat er man blandt andet synlig på hjemmetrøjen, og garantsparekassen lægger derudover navn til den ene langsidetribune på solsiden på Cepheus Park Randers.

Som en del af Garant-millionen har Sparekassen Kronjylland uddelt 300.000 kr. til 10 fællesskaber, der alle er med til at inkludere og rumme mange forskellige mennesker.

Garant-millionen

Sparekassen Kronjylland støtter fællesskaber med 300.000 kroner

Dans, sang, teater, sport, spil, samvær og oplevelser. Gode fællesskaber findes i mange former, men fælles for dem er, at de øger menneskers trivsel og livskvalitet. Derfor har Sparekassen Kronjylland sat fokus på fællesskaber ved den første uddeling fra Garant-millionen, og det er nu kommet 10 fællesskaber til gavn.

Få ro i maven med et økonomisk overblik

Rådgivning

Kan du få pengene til at slå til?

Hvis energikrisen og de stigende priser udfordrer din økonomi for meget, så tag fat i din rådgiver. Så kan I sammen kigge på, hvad der skal til for, at du og din familie har råd til hverdagen, mens vinteren raser. Måske er den rette løsning for dig at sætte dit lån i Sparekassen på pause eller få et tjek af økonomien.

Ny opsparingskonto med renter

Nu kan du som privatkunde få en opsparingskonto, der giver positive renter - hvis du har din NemKonto hos os.

Undgå svindel

Digital sikkerhed

Sådan undgår du svindel og identitetstyveri

Vi, andre banker og offentlige myndigheder spørger aldrig om dine personlige oplysninger over mail, SMS eller opkald. Bliv klogere på, hvordan du undgår svindel og identitetstyveri - og passer på dine personlige oplysninger.