Ny Netbank Erhverv 

Vi har fået ny Netbank Erhverv og ny mobilbank til erhverv og foreninger.

I skal blot logge på med NemID eller MitID som vanligt. Hvis I logger på med NemID, må I fra 30. juni 2022 dog ikke længere bruge nøglefil, men skal bruge appen.

Her henter I ny mobilbank:

Google Play

App Store

Oftest stillede spørgsmål

Du finder svar på oftest stillede spørgsmål til den nye netbank for erhverv her:
FAQ om Netbank Erhverv

Får I brug for yderligere hjælp?

Får I brug for hjælp, sidder vores hotline klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan I få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00. 

Hvis du støder på fejl eller uhensigtsmæssigheder, når du bruger den nye net- og mobilbank til erhverv, vil vi meget gerne høre fra dig via formularen her.

Bank Connect og filimport

Den nye netbank er ikke helt klar til Bank Connect og filimport. Benytter I disse funktioner, skal I derfor fortsat bruge gammel netbank til disse ting. Til alt andet kan I bruge den nye.    

Video med demo

For at give dig et godt indblik i funktionerne i den nye netbank, har vi lavet en lille video, der præsenterer netbanken, så du ved, hvor de forskellige ting ligger og kender de nye funktioner og forbedringer.  

Du kan se videoen herunder: 

Skriv til os, hvis du oplever fejl eller lignende i ny net- og mobilbank