Ny Netbank Erhverv 

Vi har fået ny Netbank Erhverv og ny mobilbank til erhverv og foreninger. Vil du se en video med, hvordan den nye netbank virker, så hop længere ned på siden. 

Sådan logger du på
Du skal blot logge på netbank med
MitID privat eller NemID  medarbejdersignatur (nøglefil)
. Sidstnævnte bliver erstattet af MitID Erhverv, når Digitaliseringsstyrelsen er klar med denne løsning.   

Du henter ny mobilbank her: Google Play        App Store

Oftest stillede spørgsmål

Du finder svar på oftest stillede spørgsmål til den nye netbank for erhverv her:
FAQ om Netbank Erhverv

Seneste nyt i netbank

Gennemførte forbedringer i Netbank Erhverv

 

  • ’Egen tekst’ vises, når en betaling godkendes – både ved manuelt indtastede betalinger og importerede filer.
  • Det er nu muligt at godkende flere filer på én gang.
  • Førstegodkender vises, og der er mulighed for udskrivning af betalinger under godkendelse, som mangler endelig godkendelse. I udskriften er det muligt at se, hvem der har lagt en betaling ind, og hvem der er førstegodkender.
  • Ved betaling af indbetalingskort 71 springer netbank automatisk videre til kreditornr., når de 15 tegn er indtastet i identifikationslinjen.
  • Ved manuel betaling huskes afsenderkonto og betalingstype til næste manuelle betaling.
  • Kontoens valuta vælges altid som standard. Eksempel: Fra en EUR-konto vælges der som standard euro som valuta.
  • Modtagertekst medtages fra tidligere gemt betaling i kreditorregisteret.
  • Med en ny knap på forsiden er det nu muligt med et enkelt klik at åbne alle valgte selskaber på én gang.
  • Mulighed for at vælge periode i kontoposteringer på syv dage. Det er også muligt at vælge i indstillinger for netbank.
  • Manuelt valgt periode via kalenderfunktionen i kontoposteringer fastholdes ved skift af konto.

Vi arbejder fortsat på at opdatere og forbedre netbank - blandt andet på at løse udfordringen med import af filer og betalinger, der fejler.

Har du brug for yderligere hjælp?

Får du brug for hjælp, sidder vores hotline klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00. 

Hvis du støder på fejl eller uhensigtsmæssigheder, når du bruger den nye net- og mobilbank til erhverv, vil vi meget gerne høre fra dig via formularen her.

Bank Connect og udenlandske konti

 

Den nye netbank er endnu ikke klar med BankConnect (hvis du godkender betalingerne i netbanken) og udenlandske konti. Benytter du disse funktioner skal du forsat blive i vores gamle netbank.

Video: Sådan bruger du ny Netbank Erhverv

Se vores korte videoer, der præsenterer netbanken, så du ved, hvor de forskellige ting ligger og kender de nye funktioner og forbedringer.  


Import af filer 

Skriv til os, hvis du oplever fejl eller lignende i ny net- og mobilbank